La comunicació és un fenomen social que comença amb el llenguatge no verbal. L’adquisició i el desenvolupament del llenguatge es divideix en diferents etapes.
Als 2 anys, ja són capaços de produir o imitar frases de 5 o 6 elements, emetre enunciats incomplets i utilitzar paraules de diferents categories gramaticals, especialment aquelles que soles aporten un significat (noms, verbs, adverbis, etc).
Als 2 anys, ja són capaços de produir o imitar frases de 5 o 6 elements, emetre enunciats incomplets i utilitzar paraules de diferents categories gramaticals, especialment aquelles que soles aporten un significat (noms, verbs, adverbis, etc).
L’article següent parla de la semàntica en aquesta edat i afirma que han de saber produir 50 paraules com a mínim, 25 de les quals haurien de ser les esmentades per l’autor a la llista.
En l’estudi realitzat, es va observar que els nens que en aquesta edat no produïen les 50 paraules tenien més probabilitats de tenir dificultats en l’adquisició del llenguatge fins a edats més avançades o patir problemes de desenvolupament físic o cognitiu.
En l’estudi realitzat, es va observar que els nens que en aquesta edat no produïen les 50 paraules tenien més probabilitats de tenir dificultats en l’adquisició del llenguatge fins a edats més avançades o patir problemes de desenvolupament físic o cognitiu.
Aquí us deixo l'enllaç a l'article.
Neus N.
No hay comentarios:
Publicar un comentario